معرفی خدمت

دبیرخانه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم آمادگی خود را جهت پذیرش و پیگیری شکایات، ارائه پیشنهادات و گزارشهای مردمی پیرامون سوء استفاده از مقام اداری، رشوه، نقض حقوق قانونی، تخریب محیط زیست و ...  اعلام می نماید. شایان ذکر است کلیه گزارشهای وارده به دبیرخانه کمیته به صورت کاملا محرمانه و طبقه بندی شده نگهداری می گردد.

در صورت کشف مفاسد با توجه به اخبار، اطلاعات و گزارشهای وارده از سوی اشخاص حقیقی  به نحو مقتضی قدردانی بعمل می آید.

راهنمای خدمت

ایمیل  تهیه کننده راهنما   : help@doe.ir
**************************************************
تاریخ به روزرسانی راهنما  :  97/11/30
**************************************************

راهنمای ثبت شکایات

مراحل

  1. در صفحه اصلی شکایات، فرم ثبت شکایات نمایش موجود است.

  1. فرم را به صورت کامل پر کرده (موارد ستاره دار الزامی است) و در پایان تایید نهایی را بزنید. سامانه کد پیگیری به شما می‌دهد.

  1. با کد پیگیری داده شده، در قسمت پیگیری شکایات، می‌توانید شکایت خود را پیگیری نمایید.

  1. با انتخاب پیگیری شکایات، وارد صفحه پیگیری شکایات می‌شوید.

  1. در صفحه پیگیری شکایات با وارد کردن کد پیگیری و زدن دکمه تایید، گردش شکایت خود را مشاهده کنید.

اطلاعات تماس

پاسخ گویی خدمت

آقای شکرابی  _ آقای اکبر

مسئول پاسخگویی

ساعت اداری

ساعات کاری

  42781270_ 42781020

تلفن تماس

سازمان حفاظت محیط زیست-ساختمان برج-طبقه همکف- میز خدمت

آدرس مراجعه حضوری

نظرسنجی

پیگیری

پیگیری شکایت
لطفا کد پیگیری را وارد نمایید :

رديف

ورود به خدمت