معرفی

1397/8/23 چهارشنبه


https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/ورود-به-مناطق
 

معرفی خدمت

نام خدمت کلان ارائه خدمات بازدید از مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست
شناسه خدمت کلان 14063031000
عنوان زیر خدمت ارائه خدمات بازدید از مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست
شناسه زیرخدمت 14063031000
نوع خدمت G2C
توضیحات خدمت کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد ورود به مناطق تحت مدیریت به منظور گردشگری، طبیعت گردی، فیلم برداری، مستندسازی و ... دارند می بایست درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند.
مدارک لازم اصل مدارک شناسایی افراد حقیقی و حقوقی برای احراز هویت دراداره کل استان برای تشکیل پرونده ضروریست
در خصوص اتباع خارجی ( ارائه کپی پاسپورت و معرفی نامه )ودرخصوص آژانس های گردشگری ( ارائه مجوز فعالیت گردشگری متخذه از سازمان میراث فرهنگی )
اسناد و مدارک واردات و صادرات ، نام علمی و مشخصات کامل گونه یا گونه ها ، در صورتی که گونه جزو ضمائم کنوانسیون CITESبا شد ارائه اسناد قانونی
نحوه ی ارائه ی خدمت الکترونیکی-غیر حضوری
آدرس اینترنتی خدمت https://iranemp.ir
محل مراجعه برای درخواست خدمت درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت می گردد.
ساعات کاری ارائه خدمت ساعات کاری ادارات
متوسط مدت زمان ارائه خدمت حداکثر 3 ماه
هزینه ارائه خدمت بر اساس دستورالعمل متفاوت است
روند اجرای فرآیند
  1. ارائه درخواست و ارسال آن به اداره حفاظت محیط زیست استان جهت بررسی اولیه
  2. بررسی توسط کارشناسان استانی و قبول و یا رد درخواست
  3. اطلاع به متقاضی در صورت رد درخواست و دلایل رد
  4. در صورت تأیید استان، ارسال به اداره حفاظت و مدیریت شکار و صید و بررسی درخواست و در صورت نیاز اخذ استعلامات از دفاتر ستادی سازمان
  5. اطلاع به متقاضی و اداره کل استان در صورت رد درخواست و دلایل رد
  6. تأیید درخواست و صدور مجوز و اعلام به متقاضی و ارائه مجوز به اداره کل


 

راهنما

1397/11/23 سه‌شنبه
تاریخ به روزرسانی :  1404/04/12

پخش فیلم آموزشی راهنمای خدمت


 


راهنمای ثبت درخواست ورود به منطقه جهت نمونه برداری

مراحل

  1. در صفحه اصلی سامانه ورود به منطقه جهت نمونه برداری، ثبت اطلاعات را انتخاب کنید.


     
  2. 2با انتخاب کردن ثبت اطالاعات، وارد صفحه ورود اطلاعات می‌شوید. در قسمت اول این صفحه اطلاعات عمومی را پر کنید. قسمت دوم آن نام و نام خانوادگی همراهان و مشخصات خودروها اضافه می‌شود. در این قسمت می‌توان همراهان و مشخصات خودروها را ویرایش و حذف کرد. و قسمت سوم آن برای اتباع خارجی است.



  3. بعد از وارد کردن کد امنیتی و ثبت نهایی، سامانه کد پیگیری به شما می‌دهد

     
  4. .با استفاده از این کد پیگیری می‌توانید در صفحه اصلی سامانه ورود به منطقه جهت نمونه‌برداری، درخواست خود را پیگیری کنید.


     
  5. با انتخاب کردن پیگیری، وارد صفحه پیگیری ورود به منطقه جهت نمونه برداری می‌شوید.
  6. با وارد کردن کد پیگیری و کد امنیتی و فشار دادن دکمه تایید، می‌توانید گردش درخواست خود  را  مشاهده کنید.

پرسشهای متداول

مدارک لازم برای درخواست خدمت چیست؟
  • 1402/11/29 یکشنبه
    مدارک لازم برای درخواست خدمت چیست؟
هزینه لازم برای درخواست خدمت چقدر می باشد.
مدت زمان لازم برای ارایه خدمت زمان چقدر است؟
چگونه می توان مجوز ورود به منطقه (با مقاصد محتلف ) را در یافت کرد؟ (با اهداف گردشگری (اتباع ایرانی و اتباع خارجی ) / بحث های تحقیقاتی و نمونه برداری /  فیلمبرداری و تهیه عکس در مناطق / تهیه مستند .)
چگونه می توان برای یک گونه مجوز خروج یا ورود CITES اخذ کرد؟
  • 1397/11/24 چهارشنبه
    چگونه می توان برای یک گونه مجوز خروج یا ورود CITES اخذ کرد؟
بيشتر

اطلاعات تماس

1397/11/23 سه‌شنبه
 https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/نظارت-بر-عملکرد    تاریخ بروزرسانی 1403/7/30

پاسخ گویی خدمت
مسئول پاسخگویی ( آقای حسینی )ستاد-کارشناس استان
ساعات کاری  طبق ساعات اداری ادارات کل و ستاد
تلفن تماس
 تلفن گویا : 42781000
ستاد
021-42781801
021-42781848
کارشناس استان
پست الکترونیکی mehdihoseini135311@gmail.com
آدرس مراجعه حضوری  سازمان حفاظت محیط زیست پارک طبیعت پردیسان- معاونت محیط زیست طبیعی- 

نظرسنجی و مشارکت

1397/11/1 دوشنبه



پیگیری

جستجوی ورود به مناطق
کد پیگیری

پرداخت

بیانیه توافق خدمت

1397/12/22 چهارشنبه
تاریخ بروزرسانی :  1403/6/31 فایل صوتی
مقدمه
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان محیط زیست به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
 
* هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
 
* این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت های سازمان حفاظت محیط زیست را در صورت لزوم مشخص می‌کند.
 
مسئولیت و تعهدات:
 
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه پایین صفحات در بخش شکایات برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
 
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با سازمان به قسمت بالای پورتال بخش ارتباط با سازمان مراجعه فرمایید.  و برای بیان نظرات  در میز خدمات بخش نظرسنجی فعال است و روی هر سامانه نظرسنجی مربوط به آن خدمت آماده پذیرش نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات سازمان می باشد و در صورت لزوم برای اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
 
۳- به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق بخش پیگیری میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
5-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی‌گیرد.
 
6- این توافقنامه سطح خدمت تا پایان سال 1403اعتبار دارد

 در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی تارنمای سازمان حفاظت محیط زیست شرکت فرمایید.

 

ورود به خدمت

1397/11/21 یکشنبه
شعار سال ۱۴۰۴  «سرمایه‌گذاری برای تولید»