معرفی

1397/11/29 دوشنبه
«مهلت ثبت نام صرفاَ از اول تا دهم ماههاي زوج مي باشد» 
راهنماي متقاضيان استفاده از طرح افسر محیط بان وظیفه در سازمان حفاظت محیط زیست  
تعریف : طرح افسر محیط بان  به طرحي اطلاق مي گردد كه از طريق آن برخي فارغ التحصيلان دانشگاهي در رشته هاي مورد نياز  محیط زیست و در مقاطع تحصيلي كارشناسي وكارشناسي ارشد  و دکترا جهت گذرانيدن خدمت نظام وظيفه در اين سازمان  به كارگرفته مي شوند.
هدف :تامين بخشي از نيازهاي نيروي انساني ادارات  تابعه  در مناطق محروم عملياتي و بد آب و هوا .
نحوه ثبت نام : متقاضيان طرح نظام در صورت تمايل به ثبت نام مي توانند پس از فارغ التحصیلی و  6 ماه قبل از تاريخ اعزام در سايت معاونت توسعه  سازمان نسبت به ثبت نام اقدام نمايند . 
شرایط پذیرش داوطلبان انجام خدمت سربازی در سازمان حفاظت محیط زیست  : 


رشته های تحصیلی مورد پذیرش:
 1- مهندسـی محیط زیست  (كليه گرايش ها) 2- مهندسي آب و خاک  3- زمين شـناسي 4- منابع طبیی  5- دکترای دامپزشکی  6- مهندسی صنایع 7- زیست شناسی  

شرایط جذب : 
علاوه بر دارا بودن شرایط فوق، می بایست حداقل دارای یکی از شرایط مورد تائید دفتر حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا به شرح ذیل باشند: 
•    1- الف) متاهل، ب) معاف از رزم، ج) تحت پوشش کمیته امداد، د) تحت پوشش بهزیستی، و) خانواده ایثارگر
•    2- پذیرش امریه در سازمان محیط زیست  صرفاٌ از بین فارغ التحصیلان دانشگاه های رديف 1 در جدول بالا  و فقط در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر خواهد بود.

ه) نکات قابل توجه :
•    ثبت نام در اینترنت به منزله پذیرش متقاضی به منظور بهره‌مندی از طرح امریه نمی‌باشد.
•    متقاضی  5 تا  10 روز پس از پایان دوره (ده روزه) ثبت‌نام، می تواند نتیجه  را از طریق کد رهگیری در سایت مشاهده نماید و در صورت پذیرفته شدن به نشانی تعیین شده مراجعه نماید.
•    پذیرش امریه فقط به منظور گذراندن طرح مقدس خدمت نظام محسوب می‌گردد و متضمن هیچگونه تعهدی در خصوص استخدام فرد نمی‌باشد.
•    چنانچه متقاضی در هر یك از سازمانهای دولتی آموزش نظامی دیده باشد و یا كسر خدمت داشته باشد، تقاضای وی مورد قبول نخواهد بود.
•    هرگونه اشتباه و یا كتمان حقیقت موجب ابطال تقاضا خواهد شد.
•    ميزان حقوق پرداختي به مشمولين طرح افسر محیط بان  در سازمان محیط زیست  هم تراز با ساير نظاميان هم رتبه  در نیروهای مسلح خواهدبود.
•    اشتغال به خدمت مشمولان صرفا در مناطق عملیاتی محروم و بد آب و هوای کشور خواهد بود.
•    در صورت ناقص بودن مدارك ( تاييديه گزينش، تعيين محل خدمت، مدرك تحصيلي، و تصاوير شناسنامه و كارت ملي و  برگه اعزام به خدمت) متقاضي در ليست اعزام قرار نخواهد گرفت.
•    متقاضي كه ثبت نام مي نمايد مي بايستي فاقد غيبت از نظام بوده و  همچنين دوره آموزش نظامي را نگذرانده باشد.
•    با توجه به اعلام سازمان نظام وظیفه در خصوص «عدم امکان تمدید تاریخ اعزام مشمولان » از سوی سازمان مذکور، متقاضیان می بایست نسبت به تهیه برگه اعزام مربوط به آن دوره اقدام و سپس در سامانه ثبت نام نمایند.
 

راهنما

1397/11/27 شنبه

ایمیل  تهیه کننده راهنما   : help@doe.ir
**************************************************
تاریخ به روزرسانی راهنما  :  97/11/30
**************************************************

راهنمای ثبت مشمولین

مراحل
1. در صفحه اصلی سامانه ثبت‌نام مشمولین، ثبت‌نام مشمولین را انتخاب کنید.

2. در این صفحه تیک قسمت شماره یک را بزنید و سپس روی دکمه گام بعد کلیک کنید.


3. در گام بعد مشخصات عمومی و شرایط جذب را پر کنید. (پر کردن موارد ستاره دار الزامی است) و سپس دکمه تایید نهایی را بزنید.

4. سپس سامانه به شما کد پیگیری می‌دهد که می‌توانید درخواست خود را پیگیری کنید.
 
5. با کد پیگیری داده شده در صفحه اصلی سامانه قسمت پیگیری متقاضی، می‌توانید درخواست خود را پیگیری کنید.
 
6. با انتخاب کردن پیگیری متقاضی، وارد صفحه پیگیری متقاضی می‌شوید.



7. با وارد کردن کد پیگیری و فشار دادن دکمه جستجو،گردش درخواست خود را می‌توانید مشاهده کنید.

پرسشهای متداول

چگونه اقدام به دریافت امریه کنیم؟
  • 1397/11/29 دوشنبه
    چگونه اقدام به دریافت امریه کنیم؟
بيشتر

شناسنامه

اطلاعات تماس

1397/11/29 دوشنبه

پاسخ گویی خدمت

(آقای بهشتی _  آقای خداپناه) ستاد -کارشناس استان

مسئول پاسخگویی

8 الی 16 شنبه تا چهارشنبه

ساعات کاری

42781071-_  42781605-کارشناس استان

تلفن تماس

تهران- غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم- بین شیخ فضل الله و یادگار امام پارک طبیعت پردیسان- ساختمان امور اداری_-اداره رفاه و بازنشستگی

آدرس مراجعه حضوری

نظرسنجی و تعامل

1397/11/23 سه‌شنبه


پیگیری

کد پیگیری خود را پر نمایید :
کد پیگیری

بیانیه توافق خدمت

1397/12/22 چهارشنبه
مقدمه
 
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان محیط زیست به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
 
* هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
 
* این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت های سازمان حفاظت محیط زیست را در صورت لزوم مشخص می‌کند.
 
مسئولیت و تعهدات:
 
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه پایین صفحات در بخش شکایات برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
 
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با سازمان به قسمت بالای پورتال بخش ارتباط با سازمان مراجعه فرمایید.  و برای بیان نظرات  در میز خدمات بخش نظرسنجی فعال است و روی هر سامانه نظرسنجی مربوط به آن خدمت آماده پذیرش نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات سازمان می باشد و در صورت لزوم برای اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
 
۳- به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق بخش پیگیری میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
5-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی‌گیرد.
 
6- این توافقنامه سطح خدمت تا پایان سال 1401اعتبار دارد

 در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی تارنمای سازمان حفاظت محیط زیست شرکت فرمایید.
بيشتر

ورود به خدمت

1397/11/24 چهارشنبه
شعار سال 1402 "سال مهار تورم و رشد تولید"