معرفی

https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/نمونه-بردری  

معرفی خدمت

نام خدمت کلان  ارائه مجوز های تنوع زیستی
شناسه خدمت کلان 14041129000
عنوان زیر خدمت  صدور مجوز نمونه برداری از اجزای تنوع زیستی
شناسه زیرخدمت 14041129107
نوع خدمت G2C
توضیحات خدمت کلیه محققین، پژوهشگران و دانشجویان که قصد تحقیق بر روی گونه های گیاهی و جانوری و ... را دارند می بایست درخواست و مستندات خود را جهت دریافت مجوز در سامانه ثبت کنند.
وضعیت الکترونیکی بودن خدمت الکترونیکی
آدرس اینترنتی خدمت https://www.doe.ir/Portal/home/?957200/نمونه-برداری
واجدین شرایط درخواست خدمت محققین، پژوهشگران و دانشجویان
مدارک لازم برای درخواست خدمت معرفی نامه دانشگاه یا مرکز علمی، پروپوزال تصویب شده
محل مراجعه برای درخواست خدمت درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت می گردد.
ساعات کاری ارائه خدمت تمام روزهای کاری
متوسط مدت زمان ارائه خدمت حداکثر 3 ماه
هزینه ارائه خدمت بر اساس دستورالعمل متفاوت است.
استعلامات درون سازمانی و برون سازمانی بسته به نوع درخواست از دفاتر تخصصی معاونت محیط طبیعی
روند اجرای فرآیند
  1. ارائه درخواست و ارسال آن به اداره حفاظت محیط زیست استان جهت بررسی اولیه
  2. بررسی توسط کارشناسان استانی و قبول و یا رد درخواست
  3. اطلاع به متقاضی در صورت رد درخواست و دلایل رد
  4. در صورت تأیید استان، ارسال به اداره حفاظت و مدیریت شکار و صید و بررسی درخواست و در صورت نیاز اخذ استعلامات از دفاتر ستادی سازمان
  5. اطلاع به متقاضی و اداره کل استان در صورت رد درخواست و دلایل رد
  6. تأیید درخواست و صدور مجوز و اعلام به متقاضی و ارائه مجوز به اداره کل

راهنما

ایمیل  تهیه کننده راهنما   : help@doe.ir
**************************************************
تاریخ به روزرسانی راهنما  :  97/11/30
**************************************************


راهنمای ثبت درخواست ورود به منطقه جهت نمونه برداری

مراحل
1.    در صفحه اصلی سامانه ورود به منطقه جهت نمونه برداری، ثبت اطلاعات را انتخاب کنید.

2.    با انتخاب کردن ثبت اطالاعات، وارد صفحه ورود اطلاعات می‌شوید. در قسمت اول این صفحه اطلاعات عمومی را پر کنید. قسمت دوم آن نام و نام خانوادگی همراهان و مشخصات خودروها اضافه می‌شود. در این قسمت می‌توان همراهان و مشخصات خودروها را ویرایش و حذف کرد. و قسمت سوم آن برای اتباع خارجی است.

3.   بعد از وارد کردن کد امنیتی و ثبت نهایی، سامانه کد پیگیری به شما می‌دهد. 
4.   با استفاده از این کد پیگیری می‌توانید در صفحه اصلی سامانه ورود به منطقه جهت نمونه‌برداری، درخواست خود را پیگیری کنید.

5.    با انتخاب کردن پیگیری، وارد صفحه پیگیری ورود به منطقه جهت نمونه برداری می‌شوید.
6.    با وارد کردن کد پیگیری و کد امنیتی و فشار دادن دکمه تایید، می‌توانید گردش درخواست خود  را  مشاهده کنید.

​​​​​​

 

پرسشهای متداول

چگونه می توان مجوز نمونه برداری را در یافت کرد؟
  • 1397/11/29 دوشنبه
    چگونه می توان مجوز نمونه برداری را در یافت کرد؟
در صورت اخذ مجوز به چه صورتی به متقاضی اطلاع رسانی می گردد؟
بيشتر

اطلاعات تماس

 https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/نظارت-بر-عملکرد  
پاسخ گویی خدمت
مسئول پاسخگویی (خانم باقری- آقای حسینی )ستاد-کارشناس استان
ساعات کاری  طبق ساعات اداری ادارات کل و ستاد
تلفن تماس ستاد
021-42781801
021-42781848
کارشناس استان
پست الکترونیکی mehdihoseini135311@gmail.com
آدرس مراجعه حضوری  سازمان حفاظت محیط زیست پارک طبیعت پردیسان- معاونت محیط زیست طبیعی- 

نظرسنجی و تعامل



پیگیری

جستجوی نمونه برداری
* کد پیگیری
* کد ملی
کد امنیتی
 

بیانیه توافق خدمت

 
توافقنامه سطح خدمت "صدور مجوز نمونه برداری از اجزای تنوع زیستی
•  مقدمه


خدمت صدور مجوز نمونه برداری از اجزای تنوع زیستی با شناسه
14041129000 و شناسه زیر خدمت 14041129107 به صورت  G2B ، G2C می باشد و  روند خدمت به صورت زیر می باشد :

•  هدف
• هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که با ورود اشخاص  به سامانه  و الصاق مدارک مورد نیاز جهت ورود به مناطق برای انجام نمونه برداری،  پس از تایید کارشناسان مربوطه در سازمان، مجوز نمونه برداری از اجزای تنوع زیستی برای آن ها صادر می گردد.

  •  مسئولیت‌

 قوانین و مقرراتی را که به سازمان حفاظت محیط زیست اجازه می‌دهد این خدمت را ارائه کند، در سایت بخش نظارت و بازرسی قابل دسترسی می باشد.
• متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.


  •  تعهدات متقابل خدمت‌گیرنده و دستگاه اجرایی


متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.

موارد مربوط به فرم "صدور مجوز نمونه برداری از اجزای تنوع زیستی "جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می شود.


•  هزینه‌ها و پرداخت‌ها

بر اساس دستورالعمل متفاوت است.

•  دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‌کند.
• این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ 29 /12/ 1399]  اعتبار دارد.


 

 
 

 

ورود به خدمت

سال ۱۳۹۹  سال جهش تولید