************************************************** تاریخ به روزرسانی : 1401/12/24 **************************************************
معرفی خدمت
به دو بخش تقسیم می شود :
-ارائه درخواست به همراه طرح توجیهی و سایر مدارک توسط متقاضی از طریق مراجعه به سامانه مربوطه
2 – بررسی اولیه توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان مربوطه
3 – پرداخت هزینه کارشناسی توسط به اداره کل استان مربوطه
4 – درصورت تأیید اداره کل استان ، ارجاع درخواست از طریق سامانه به اداره کل حفاظت و مدیریت شکاروصید
5 – بررسی و اخذ نظرات کارشناسی داتر تخصصی بنابر تشخیص اداره کل حفاظت و مدیریت شکاروصید.
الف : رد درخواست و اعلام به استان
ب : برگشت به استان جهت رفع نقص
A : اعلام از سوی اداره کل استان به متقاضی جهت رفع نقص
B : دفع نقص توسط متقاضی و ارائه مجدد به اداره کل استان
C : ارسال درخواست رفع نقص شده از سوی اداره کل استان به اداره حفاظت و مدیریت شکاروصید.
6 – در صورت تأیید اولیه درخواست ، برگزاری جلسه کمیته فنی و تنظیم صورتجلسه.
7 – ارسال صورتجلسه به اداره کل استان
8- صدور موافقت اصولی صرفاً جهت احداث به نام متقاضی از طریق اداره کل استان
• مسئولیت قوانین و مقرراتی را که به سازمان حفاظت محیط زیست اجازه میدهد این خدمت را ارائه کند، در منوی سایت بخش دفتر حیات وحش قابل دسترسی می باشد. • متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.
• تعهدات متقابل خدمتگیرنده و دستگاه اجرایی
متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.
موارد مربوط به فرم خدمت ارائه مجوز های تنوع زیستی /زیرخدمت"صدور مجوز تاسیس و بهره برداری مراکز تکثیر و پرورش حیات وحش"جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می شود.