معرفی

https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/ورود-به-مناطق  

معرفی خدمت

نام خدمت کلان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست
شناسه خدمت کلان 14062550000
عنوان زیر خدمت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست
شناسه زیرخدمت 14062550000
نوع خدمت G2B،G2C
توضیحات خدمت دبیرخانه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم آمادگی خود را جهت پذیرش و پیگیری شکایات، ارائه پیشنهادات و گزارشهای مردمی پیرامون سوء استفاده از مقام اداری، رشوه، نقض حقوق قانونی، تخریب محیط زیست و ...  اعلام می نماید. شایان ذکر است کلیه گزارشهای وارده به دبیرخانه کمیته به صورت کاملا محرمانه و طبقه بندی شده نگهداری می گردد.

در صورت کشف مفاسد با توجه به اخبار، اطلاعات و گزارشهای وارده از سوی اشخاص حقیقی  به نحو مقتضی قدردانی بعمل می آید.
وضعیت الکترونیکی بودن خدمت الکترونیکی
آدرس اینترنتی خدمت شکایات ستاد/https://www.doe.ir/portal/home/?137738
واجدین شرایط درخواست خدمت اشخاص حقوقی و حقیقی
محل مراجعه برای درخواست خدمت درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت می گردد.
ساعات کاری ارائه خدمت تمام روزهای کاری ادارات کل و ستاد
متوسط مدت زمان ارائه خدمت
هزینه ارائه خدمت
استعلامات درون سازمانی و برون سازمانی
روند اجرای فرآیند دبیرخانه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم آمادگی خود را جهت پذیرش و پیگیری شکایات، ارائه پیشنهادات و گزارشهای مردمی پیرامون سوء استفاده از مقام اداری، رشوه، نقض حقوق قانونی، تخریب محیط زیست و ...  اعلام می نماید. شایان ذکر است کلیه گزارشهای وارده به دبیرخانه کمیته به صورت کاملا محرمانه و طبقه بندی شده نگهداری می گردد.

در صورت کشف مفاسد با توجه به اخبار، اطلاعات و گزارشهای وارده از سوی اشخاص حقیقی  به نحو مقتضی قدردانی بعمل می آید.

 





 

راهنما

ایمیل  تهیه کننده راهنما   : help@doe.ir
**************************************************
تاریخ به روزرسانی راهنما  :  97/11/30
**************************************************

راهنمای ثبت شکایات

مراحل

  1. در صفحه اصلی شکایات، فرم ثبت شکایات نمایش موجود است.

  1. فرم را به صورت کامل پر کرده (موارد ستاره دار الزامی است) و در پایان تایید نهایی را بزنید. سامانه کد پیگیری به شما می‌دهد.

  1. با کد پیگیری داده شده، در قسمت پیگیری شکایات، می‌توانید شکایت خود را پیگیری نمایید.

  1. با انتخاب پیگیری شکایات، وارد صفحه پیگیری شکایات می‌شوید.

  1. در صفحه پیگیری شکایات با وارد کردن کد پیگیری و زدن دکمه تایید، گردش شکایت خود را مشاهده کنید.

پرسشهای متداول

بيشتر

اطلاعات تماس

https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/نظارت-بر-عملکرد  
پاسخ گویی خدمت
مسئول پاسخگویی آقای شکرابی  _ آقای اکبر
ساعات کاری  طبق ساعات اداری ادارات کل و ستاد
تلفن تماس 021-42871020
021-42781270
آدرس مراجعه حضوری  سازمان حفاظت محیط زیست-ساختمان برج-طبقه همکف- میز خدمت

نظرسنجی و تعامل



پیگیری

پیگیری شکایت
لطفا کد پیگیری را وارد نمایید :

رديف

بیانیه توافق خدمت

توافقنامه سطح خدمت "رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست
•  مقدمه


خدمت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست با شناسه 14062550000 و شناسه زیر خدمت 14062550000 به صورت  G2B ، G2C می باشد و  روند خدمت به صورت زیر می باشد :

•  هدف
• هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که با ورود اشخاص حقیقی یا حقوقی به سامانه پس ازورود شکایات خود را اعلام می کنند و توسط سازمان مورد بررسی قرار می گیرد و پاسخ داده می شود.

  •  مسئولیت‌

 قوانین و مقرراتی را که به سازمان حفاظت محیط زیست اجازه می‌دهد این خدمت را ارائه کند، در سایت بخش نظارت و بازرسی قابل دسترسی می باشد.
• متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.


  •  تعهدات متقابل خدمت‌گیرنده و دستگاه اجرایی


متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.

موارد مربوط به فرم "رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست "جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می شود.


•  هزینه‌ها و پرداخت‌ها

بر اساس دستورالعمل متفاوت است.

•  دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‌کند.
• این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ 29 /12/ 1399]  اعتبار دارد.


 

 
مقدمه
 
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان محیط زیست به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
 
* هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
 
* این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت های سازمان حفاظت محیط زیست را در صورت لزوم مشخص می‌کند.
 
مسئولیت و تعهدات:
 
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه پایین صفحات در بخش شکایات برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
 
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با سازمان به قسمت بالای پورتال بخش ارتباط با سازمان مراجعه فرمایید.  و برای بیان نظرات  در میز خدمات بخش نظرسنجی فعال است و روی هر سامانه نظرسنجی مربوط به آن خدمت آماده پذیرش نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات سازمان می باشد و در صورت لزوم برای اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
 
۳- به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق بخش پیگیری میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
5-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی‌گیرد.
 
6- این توافقنامه سطح خدمت تا پایان سال 99 اعتبار دارد

 در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی تارنمای سازمان حفاظت محیط زیست شرکت فرمایید.

ورود به خدمت

سال ۱۳۹۹ سال جهش تولید