معرفی

1397/11/29 دوشنبه
https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/ورود-به-مناطق  **************************************************
تاریخ به روزرسانی :  1400/11/30

**************************************************

معرفی خدمت

نام خدمت کلان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست
شناسه خدمت کلان 14062550000
عنوان زیر خدمت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست
شناسه زیرخدمت 14062550000
نوع خدمت G2B،G2C،G2G
توضیحات خدمت دبیرخانه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم آمادگی خود را جهت پذیرش و پیگیری شکایات، ارائه پیشنهادات و گزارشهای مردمی پیرامون سوء استفاده از مقام اداری، رشوه، نقض حقوق قانونی، تخریب محیط زیست و ...  اعلام می نماید. شایان ذکر است کلیه گزارشهای وارده به دبیرخانه کمیته به صورت کاملا محرمانه و طبقه بندی شده نگهداری می گردد.

در صورت کشف مفاسد با توجه به اخبار، اطلاعات و گزارشهای وارده از سوی اشخاص حقیقی  به نحو مقتضی قدردانی بعمل می آید.
نحوه ی ارائه ی خدمت الکترونیکی-غیر حضوری
آدرس اینترنتی خدمت https://iranemp.ir
واجدین شرایط درخواست خدمت اشخاص حقوقی و حقیقی
محل مراجعه برای درخواست خدمت درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت می گردد.
ساعات کاری ارائه خدمت تمام روزهای کاری ادارات کل و ستاد
متوسط مدت زمان ارائه خدمت به زمان فرایند قضایی ارتباط دارد.
هزینه ارائه خدمت رایگان
استعلامات درون سازمانی و برون سازمانی از طرف اداره کل انجام می گردد.
روند اجرای فرآیند دبیرخانه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم آمادگی خود را جهت پذیرش و پیگیری شکایات، ارائه پیشنهادات و گزارشهای مردمی پیرامون سوء استفاده از مقام اداری، رشوه، نقض حقوق قانونی، تخریب محیط زیست و ...  اعلام می نماید. شایان ذکر است کلیه گزارشهای وارده به دبیرخانه کمیته به صورت کاملا محرمانه و طبقه بندی شده نگهداری می گردد.

در صورت کشف مفاسد با توجه به اخبار، اطلاعات و گزارشهای وارده از سوی اشخاص حقیقی  به نحو مقتضی قدردانی بعمل می آید.

 





 
1397/11/28 یکشنبه
   ثبت شکایات لینک جدید                                  ثبت شکایات لینک قدیمی  

راهنما

1397/11/29 دوشنبه

ایمیل  تهیه کننده راهنما   : help@doe.ir
**************************************************
تاریخ به روزرسانی راهنما  :  1400/11/30
**************************************************

راهنمای ثبت شکایات

مراحل

  1. در صفحه اصلی شکایات، فرم ثبت شکایات نمایش موجود است.

  1. فرم را به صورت کامل پر کرده (موارد ستاره دار الزامی است) و در پایان تایید نهایی را بزنید. سامانه کد پیگیری به شما می‌دهد.

  1. با کد پیگیری داده شده، در قسمت پیگیری شکایات، می‌توانید شکایت خود را پیگیری نمایید.

  1. با انتخاب پیگیری شکایات، وارد صفحه پیگیری شکایات می‌شوید.

  1. در صفحه پیگیری شکایات با وارد کردن کد پیگیری و زدن دکمه تایید، گردش شکایت خود را مشاهده کنید.

پرسشهای متداول

ساعات کاری ارایه ی خدمت چگونه است؟
روند اجرای فرایند شکایات به چه شکل می باشد؟
  • 1400/12/22 یکشنبه
    روند اجرای فرایند شکایات به چه شکل می باشد؟
بيشتر

اطلاعات تماس

1397/11/29 دوشنبه
https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/نظارت-بر-عملکرد  
پاسخ گویی خدمت
مسئول پاسخگویی آقای شریفی  _ آقای اکبر
ساعات کاری  طبق ساعات اداری ادارات کل و ستاد
تلفن تماس 021-42871291
021-42871020
آدرس مراجعه حضوری  سازمان حفاظت محیط زیست-ساختمان برج-طبقه همکف- میز خدمت

نظرسنجی و تعامل

1397/11/28 یکشنبه


پیگیری

پیگیری شکایت
لطفا کد پیگیری را وارد نمایید :

رديف

بیانیه توافق خدمت

1399/2/7 یکشنبه
توافقنامه سطح خدمت "رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست
•  مقدمه


خدمت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست با شناسه 14062550000 و شناسه زیر خدمت 14062550000 به صورت  G2B ، G2C می باشد و  روند خدمت به صورت زیر می باشد :

•  هدف
• هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که با ورود اشخاص حقیقی یا حقوقی به سامانه پس ازورود شکایات خود را اعلام می کنند و توسط سازمان مورد بررسی قرار می گیرد و پاسخ داده می شود.

  •  مسئولیت‌

 قوانین و مقرراتی را که به سازمان حفاظت محیط زیست اجازه می‌دهد این خدمت را ارائه کند، در سایت بخش نظارت و بازرسی قابل دسترسی می باشد.
• متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.


  •  تعهدات متقابل خدمت‌گیرنده و دستگاه اجرایی


متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.

موارد مربوط به فرم "رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست "جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می شود.


•  هزینه‌ها و پرداخت‌ها

بر اساس دستورالعمل متفاوت است.

•  دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‌کند.
• این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ 29 /12/ 1400]  اعتبار دارد.


 

 

ورود به خدمت

شعار سال ۱۴۰۱ "سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین"