معرفی

https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/ورود-به-مناطق  

معرفی خدمت

نام خدمت کلان ارائه مجوز های تنوع زیستی
شناسه خدمت کلان 14041129000
عنوان زیر خدمت  صدور پروانه شکار وصید
شناسه زیرخدمت 13021129111
نوع خدمت G2B ،G2C
وضعیت الکترونیکی بودن خدمت الکترونیکی
آدرس اینترنتی خدمت G4b.ir
محل مراجعه برای درخواست خدمت درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت می گردد.
ساعات کاری ارائه خدمت تمام روزهای کاری
متوسط مدت زمان ارائه خدمت
هزینه ارائه خدمت
استعلامات درون سازمانی و برون سازمانی ندارد
روند اجرای فرآیند صدور پروانه شکار و صید با ورود کاربر به سامانه تهیه شده پس از ثبت نام و الصاق مدارک و اخذ پروانه

راهنما

ایمیل  تهیه کننده راهنما   : pa@pishkhan.ir
**************************************************
تاریخ به روزرسانی راهنما  :  97/11/30
**************************************************


ثبت نام شکارچی در سامانه

ورود به سامانه

ابتدا با وارد کردن آدرس eservice.doe.ir www. وارد سایت شوید.

سپس بر روی گزینه‌ی سامانه مجوزهای شکار و صید کلیک کنید.

 

با وارد کردن کدملی(نام کاربری) و رمز عبور وارد سامانه شوید.

 

مراحل ثبت شکارچی

مرحله اول: تکمیل اطلاعات فردی کاربر

جهت تکمیل فرآیند ثبت نام فیلدهای زیر را تکمیل کنید.

مرحله دوم: ثبت اطلاعات مجوز، سلاح، دفترچه

نکته: در صورتی که اطلاعات دفترچه متقاضی قبلا توسط کارشناس اداره محیط در سامانه ثبت شده باشد، شما تنها قادر خواهید بود اطلاعات ثبت شده را مشاهده نمایید.

پس از مشاهده اطلاعات فردی، چنانچه تا کنون اقدام به ثبت سلاح نکرده‌اید بر روی گزینه ثبت اطلاعات شکارچی کلیک کنید.

اطلاعات اسلحه، جواز و دفترچه را وارد کنید و بر روی آیکون مرحله بعد کلیک کنید.

نکته:

  • توجه کنید که اطلاعات سلاح و جواز مربوط به دفترچه‌ای را که در حال ثبت آن هستید را وارد کنید.
  •              فقط دفترچه‌هایی که دارای تاریخ اعتبار می‌باشند را ثبت کنید.


پس از مشاهده اطلاعات شکارچی، در صورتیکه اطلاعات نیاز به ویرایش دارد وارد مرحله قبل شده و اطلاعات لازم را ویرایش کنید. در غیر این صورت ثبت نهایی را انتخاب کنید. توجه فرمایید پس از ثبت نهایی اطلاعات امکان ویرایش وجود ندارد.

مرحله سوم: مراجعه به اداره محیط زیست شهرستان یا استان

لطفا به اداره محیط زیست شهرستان یا استان خود جهت تایید پیش ثبت نام مراجعه نمایید. در دست داشتن مدارک زیر الزامی است:

  1. کارت ملی
  2. جواز حمل سلاح
  3. دفترچه شناسایی
  4. کد تاییدیه


پرسشهای متداول

4- در حال حاضر برای دریافت پروانه های شکار و صید به کجا باید مراجعه کرد؟
3- تفاوت پروانه های ویژه و عادی شکار چهارپا چیست؟
  • 1397/11/29 دوشنبه
    3- تفاوت پروانه های ویژه و عادی شکار چهارپا چیست؟
2- آیا با دریافت پروانه عادی صید ماهی با قلاب می توان نسبت به صید ماهی در رودخانه های استان های شمالی اقدام کرد؟
 1- آیا شکار یا صید کلیه گونه های جانوری نیاز به اخذ پروانه از سازمان حفاظت محیط زیست دازد؟
بيشتر

اطلاعات تماس

https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/نظارت-بر-عملکرد  
پاسخ گویی خدمت
مسئول پاسخگویی  آقای حسینی-خانم صفایی ستاد -کارشناس استان
ساعات کاری  طبق ساعات اداری ادارات کل و ستاد
تلفن تماس 42781801 ستاد-کارشناس استان
دریافت پشتیبانی در حوزه اخذ مجوز
021-399020641
33967600 -021
021-39903420
021-39902454

021-39904118
پست الکترونیکی mehdihoseini135311@gmail.com
آدرس مراجعه حضوری  سازمان حفاظت محیط زیست پارک طبیعت پردیسان- معاونت محیط زیست طبیعی- 

نظرسنجی و تعامل



بیانیه توافق خدمت

توافقنامه سطح خدمت " صدور پروانه شکار وصید "

•  مقدمه


خدمت صدور مجوز صدور مجوز شکار و صید با شناسه 13021125100 و شناسه زیر خدمت 13021129111 به صورت  G2B ، G2C می باشد و  روند خدمت به صورت زیر می باشد :

•  هدف
• هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که با ورود کاربر به سامانه پس از ثبت نام و الصاق مدارک  پروانه شکار و صید صادر می گردد.


  •  مسئولیت‌

 قوانین و مقرراتی را که به سازمان حفاظت محیط زیست اجازه می‌دهد این خدمت را ارائه کند، در سایت دفترحفاظت ومذیریت حیات وحش بخش دستورالعمل ها اعلام شده است و از طریق منوی بالا معاونت محیط طبیعی قابل دسترسی می باشد.
متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.


  •  تعهدات متقابل خدمت‌گیرنده و دستگاه اجرایی


متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه / دفتر پیشخوان به این دستگاه ارائه نماید.

موارد مربوط به فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت "جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می شود.


• 
هزینه‌ها و پرداخت‌ها

بر اساس دستورالعمل متفاوت است-دستورالعمل ها در سایت دفتر مربوطه اعلام گشته است.

• 
دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‌کند.
این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ 29 /12/ 1399]  اعتبار دارد.


 
بيشتر

ورود به خدمت

سال ۱۳۹۹  سال جهش تولید