دوشنبه 11 فروردين 1399 19:25:31

معرفی خدمت

معرفی خدمت

ارائه مجوز های تنوع زیستی

نام خدمت کلان

14041129000

شناسه خدمت کلان

 صدور پروانه شکار وصید

عنوان زیر خدمت

13021129111

شناسه زیرخدمت

G2C، G2B

نوع خدمت

صدور پروانه شکار و صید با ورود کاربر به سامانه تهیه شده پس از ثبت نام و الصاق مدارک و اخذ پروانه

توضیحات خدمت

الکترونیکی

وضعیت الکترونیکی بودن خدمت

G4b.ir

آدرس اینترنتی خدمت

دانلود

فایل شناسنامه خدمت

راهنمای خدمت

ایمیل  تهیه کننده راهنما   : pa@pishkhan.ir
**************************************************
تاریخ به روزرسانی راهنما  :  97/11/30
**************************************************


ثبت نام شکارچی در سامانه

ورود به سامانه

ابتدا با وارد کردن آدرس eservice.doe.ir www. وارد سایت شوید.

سپس بر روی گزینه‌ی سامانه مجوزهای شکار و صید کلیک کنید.

 

با وارد کردن کدملی(نام کاربری) و رمز عبور وارد سامانه شوید.

 

مراحل ثبت شکارچی

مرحله اول: تکمیل اطلاعات فردی کاربر

جهت تکمیل فرآیند ثبت نام فیلدهای زیر را تکمیل کنید.

مرحله دوم: ثبت اطلاعات مجوز، سلاح، دفترچه

نکته: در صورتی که اطلاعات دفترچه متقاضی قبلا توسط کارشناس اداره محیط در سامانه ثبت شده باشد، شما تنها قادر خواهید بود اطلاعات ثبت شده را مشاهده نمایید.

پس از مشاهده اطلاعات فردی، چنانچه تا کنون اقدام به ثبت سلاح نکرده‌اید بر روی گزینه ثبت اطلاعات شکارچی کلیک کنید.

اطلاعات اسلحه، جواز و دفترچه را وارد کنید و بر روی آیکون مرحله بعد کلیک کنید.

نکته:

  • توجه کنید که اطلاعات سلاح و جواز مربوط به دفترچه‌ای را که در حال ثبت آن هستید را وارد کنید.
  •              فقط دفترچه‌هایی که دارای تاریخ اعتبار می‌باشند را ثبت کنید.


پس از مشاهده اطلاعات شکارچی، در صورتیکه اطلاعات نیاز به ویرایش دارد وارد مرحله قبل شده و اطلاعات لازم را ویرایش کنید. در غیر این صورت ثبت نهایی را انتخاب کنید. توجه فرمایید پس از ثبت نهایی اطلاعات امکان ویرایش وجود ندارد.

مرحله سوم: مراجعه به اداره محیط زیست شهرستان یا استان

لطفا به اداره محیط زیست شهرستان یا استان خود جهت تایید پیش ثبت نام مراجعه نمایید. در دست داشتن مدارک زیر الزامی است:

  1. کارت ملی
  2. جواز حمل سلاح
  3. دفترچه شناسایی
  4. کد تاییدیه


پرسشهای متداول

4- در حال حاضر برای دریافت پروانه های شکار و صید به کجا باید مراجعه کرد؟
3- تفاوت پروانه های ویژه و عادی شکار چهارپا چیست؟
  • 1397/11/29 دوشنبه
    3- تفاوت پروانه های ویژه و عادی شکار چهارپا چیست؟
2- آیا با دریافت پروانه عادی صید ماهی با قلاب می توان نسبت به صید ماهی در رودخانه های استان های شمالی اقدام کرد؟
 1- آیا شکار یا صید کلیه گونه های جانوری نیاز به اخذ پروانه از سازمان حفاظت محیط زیست دازد؟
بيشتر

اطلاعات تماس

 

پاسخ گویی خدمت

 آقای داداشی-خانم صفایی ستاد -کارشناس استان

مسئول پاسخگویی

8 الی 16 شنبه تا چهارشنبه

ساعات کاری

 42781811ستاد-کارشناس استان
دریافت پشتیبانی در حوزه اخذ مجوز
021-399020641
33967600 -021
021-39903420
021-39902454
021-39904118

تلفن تماس

dadashi@doe.ir

پست الکترونیکی

تهران- غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم- بین شیخ فضل الله و یادگار امام پارک طبیعت پردیسان- معاونت محیط زیست طبیعی- دفتر شکار و صید

آدرس مراجعه حضوری

بیانیه توافق سطح خدمت

در حال به روز رسانی
توافقنامه سطح خدمت " صدور مجوز شکار و صید 13021125100 "

•  مقدمه


خدمت صدور مجوز صدور مجوز شکار و صید با شناسه 13021125100 و شناسه زیر خدمت 13021125101به صورت  G2B ، G2C می باشد و  روند خدمت به صورت زیر می باشد :
صدور پروانه شکار و صید با ورود کاربر به سامانه تهیه شده پس از ثبت نام و الصاق مدارک و اخذ پروانه

.
•  هدف
• هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست، کیفیت تحویل صدور مجوز واحدهای صنعتی و تولیدی و خدماتی برای واحد های صنعتی و تولیدی و خدماتی مورد توافق قرار گیرد.


•  مسئولیت‌

 قوانین و مقرراتی را که به سازمان حفاظت محیط زیست اجازه می‌دهد این خدمت را ارائه کند ... می باشد. 
• متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.


•  هزینه‌ها و پرداخت‌ها



•  دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‌کند.
• این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ 29 /12/ 1399]  اعتبار دارد.
• این توافقنامه سطح خدمت حداکثر تا دو سال اعتبار دارد. (برای خدمات G2G)
• بعد از پایان دو سال، یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.


•  خاتمه توافقنامه

این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ 29 /12/ 1399]  اعتبار دارد.
بعد از پایان دو سال، یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد




 
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
 
  •  بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان حفاظت محیط زیست را به اطلاع میرساند:
     
  •  تارنمای سازمان حفاظت محیط زیست به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق سایت مجهز می باشد و شما می توانید در این قسمت  به صورت برخط  در 7 روز هفته و 24 ساعت روز با سازمان ارتباط برقرار نمایید.
  •  به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.
     
  • تارنمای سازمان حفاظت محیط زیست به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
     
  • اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی‌گیرد.
     
  • این توافقنامه سطح خدمت تا پایان سال 99 اعتبار دارد.

ورود به خدمت