مهمترین هدف برپایی نمایشگاه محیط زیست ارتباط بین دانشگاه ومیز کسبوکار است
رئیس ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با تاکید بر شکل گیری ارتباط بین تحقیقات دانشگاهی و میز کسبوکار از طریق انعقاد تفاهمنامههای متعدد در جریان برگزاری این نمایشگاه گفت: رویکرد این نمایشگاه فن بازار است و این بدان معناست که برای فروش ایدهها و تولیدات شرکتهای دانشبنیان، حلقههای واسط، رابطهها و امضاهای طلایی حذف میشوند و این به معنای ارتباط هرچه عمیقتر میان بخشهای دانشگاهی و اجر است.