معرفی

1397/11/24 چهارشنبه
**************************************************
تاریخ به روزرسانی :  1403/6/31
**************************************************
https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/نمونه-بردری 

معرفی خدمت

نام خدمت کلان  پاسخ به استعلامات محیط زیست
شناسه خدمت کلان 14062548000
عنوان زیر خدمت پاسخ به استعلام پرداخت خسارت ناشی از حمله جانوران آسیب رسان
شناسه زیرخدمت  14062548100
نوع خدمت G2C، G2C،G2G
توضیحات خدمت مراحل پرداخت خسارت ناشی از حملات جانوران زیانکار (آسیب رسان)
نحوه ی ارائه ی خدمت الکترونیکی-غیر حضوری
آدرس اینترنتی خدمت https://iranemp.ir
واجدین شرایط درخواست خدمت کلیه اشخاص
مدارک لازم برای درخواست خدمت اصل مدارک شناسایی افراد حقیقی و حقوقی برای احراز هویت دراداره کل استان برای تشکیل پرونده ضروریست
محل مراجعه برای درخواست خدمت درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت می گردد.
ساعات کاری ارائه خدمت تمام روزهای کاری
متوسط مدت زمان ارائه خدمت  حداکثر1 ماه
هزینه ارائه خدمت بر اساس دستورالعمل متفاوت است
استعلامات درون سازمانی و برون سازمانی
روند اجرای فرآیند
  1. اعلام کتبی خسارت توسط خسارت دیده به اداره کل حفاظت محیط زیست استان
  2. تشکیل پرونده و تهیه گزارش کارشناسی از خسارت
  3. ارسال به اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید و در صورت نیاز استعلام از دفتر تنوع زیستی و حیات وحش
  4. تأیید خسارت توسط اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید
  5. ارسال مستندات به دفتر حقوقی و امور مجلس و طرح موضوع در کمیته سه نفره
  6. در صورت تأیید پرداخت از محل اجرای قانون شکار و صید در پایان هر سال مالی

راهنما

1397/11/27 شنبه

**************************************************
تاریخ به روزرسانی :  1403/6/31
**************************************************

پخش فیلم آموزشی راهنمای خدمت


 


1) ورود به سامانه از طریق آدرس ذیل:
https://iranemp.ir
2) جهت ورود به سامانه می بایست نسبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری مطابق با فایل آموزش ثبت نام در سامانه اقدام نمایید.



3) پس از ثبت نام مراحل تایید و فعال سازی شماره همراه و ایمیل خود را انجام دهید  تا حساب کاربری شما فعال گردد. 



4) سپس می توانید با حساب کاربری  و رمز عبور خود وارد شوید و اطلاعات خود را در فرم مورد نظر وارد نمایید 
به عنوان نمونه چند مورد از فرم ها به شکل زیر می باشند.اطلاعات را در فرم ها وارد نمایید و کلید ثبت را بزنید .










5) پس از تکمیل تمامی صفحات فرم باید ثبت نهایی را کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود.

برای مشاهده راهنمای کل خدمات اینجا را کلیک نمایید .خدمت مورد نظر را جستجو و سپس روی مشاهده کلیک نمایید.


 

پرسشهای متداول

هزینه لازم برای درخواست خدمت چقدر می باشد.
توضیح کوتاهی در مورد خدمت بدهید؟
  • 1402/11/29 یکشنبه
    توضیح کوتاهی در مورد خدمت بدهید؟
مدارک لازم برای درخواست خدمت چیست؟
در صورت ورود خسارت از سوی حیات وحش به باغات و مزارع چگونه می توان جهت دریافت خسارت مربوطه اقدام نمود؟
چگونه و چه زمانی خسارت پرداخت خواهد شد؟
بيشتر

اطلاعات تماس

1397/11/24 چهارشنبه
   تاریخ بروزرسانی 1403/7/30
https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/نظارت-بر-عملکرد
پاسخ گویی خدمت
مسئول پاسخگویی  آقای حسینی-خانم صفایی ستاد -کارشناس استان
ساعات کاری  طبق ساعات اداری ادارات کل و ستاد
تلفن تماس
 تلفن گویا : 42781000
 42781801- 021 ستاد-کارشناس استان
پست الکترونیکی mehdihoseini135311@gmail.com
آدرس مراجعه حضوری  سازمان حفاظت محیط زیست پارک طبیعت پردیسان- معاونت محیط زیست طبیعی- 

نظرسنجی و مشارکت

1397/11/1 دوشنبه


پیگیری

جهت پیگیری درخواست خود ، کد پیگیری خود را وارد نمایید .
کد پیگیری

بیانیه توافق خدمت

1399/2/7 یکشنبه
 
توافقنامه سطح خدمت "پاسخ به استعلام پرداخت خسارت ناشی از حملات جانوران آسیب رسان"
•  مقدمه


خدمت پاسخ به استعلام پرداخت خسارت ناشی از حملات جانوران آسیب رسان با شناسه
14062548000 و شناسه زیر خدمت 14062548100 به صورت  G2B ، G2C ، G2G می باشد و  روند خدمت به صورت زیر می باشد :

•  هدف
• هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که با ورود اشخاص آسیب دیده  به سامانه  واعلام موضوع و الصاق مدارک مورد نیاز جهت پرداخت خسارت ناشی از حملات جانوران آسیب رسان،  پس از تایید کارشناسان مربوطه در سازمان و بخش حقوقی خسارت وارده مشخص و پرداخت می گردد.

  •  مسئولیت‌

 قوانین و مقرراتی را که به سازمان حفاظت محیط زیست اجازه می‌دهد این خدمت را ارائه کند، در منوی سایت بخش جقوقی و بخش دفتر حیات وحش قابل دسترسی می باشد.
• متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.


  •  تعهدات متقابل خدمت‌گیرنده و دستگاه اجرایی


متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.

موارد مربوط به فرم "پاسخ به استعلام پرداخت خسارت ناشی از حملات جانوران آسیب رسان "جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می شود.


•  هزینه‌ها و پرداخت‌ها

بر اساس دستورالعمل متفاوت است.

•  دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‌کند.
• این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ 29 /12/ 1403]  اعتبار دارد.


 

 
 

 

 

ورود به خدمت

1397/11/23 سه‌شنبه
شعار سال 1403 "سال جهش تولید با مشارکت مردم "