معرفی

1397/11/24 چهارشنبه
https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/ورود-به-مناطق**************************************************
تاریخ به روزرسانی :  1403/6/31
**************************************************

معرفی خدمت

نام خدمت کلان ارائه مجوز های تنوع زیستی
شناسه خدمت کلان 14041129000
عنوان زیر خدمت  صدور پروانه شکار وصید
شناسه زیرخدمت 13021129111
نوع خدمت G2B ،G2C
نحوه ی ارائه ی خدمت الکترونیکی-غیر حضوری
آدرس اینترنتی خدمت https://iranemp.ir
مدارک مورد نیاز اصل مدارک شناسایی افراد حقیقی و حقوقی برای احراز هویت دراداره کل استان برای تشکیل پرونده ضروریست در خصوص اتباع خارجی ( ارائه کپی پاسپورت و معرفی نامه )ودرخصوص آژانس های گردشگری ( ارائه مجوز فعالیت گردشگری متخذه از سازمان میراث فرهنگی ) جزییات خدمت دفترچه شناسایی شکارچیان ، مجوز حمل سالح ، کارت ملی و ...
محل مراجعه برای درخواست خدمت درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت می گردد.
ساعات کاری ارائه خدمت تمام روزهای کاری
متوسط مدت زمان ارائه خدمت حداکثر یک ماه
هزینه ارائه خدمت بر اساس دستورالعمل متفاوت است.
استعلامات درون سازمانی و برون سازمانی از دستگاههای ذیربط
روند اجرای فرآیند
درخواست ستاد از اداره کل برای سرشماری وحوش قابل شکار سرشماری وحوش توسط اداره کل گزارش اداره کل به معاونت اعالم به دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید اعالم به دفتر تنوع زیستی و حیات وحش بررسیهای کارشناسی اعالم به اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید تبادل نظر در کیمته فنی صدور دستورالعمل شکار و صید توسط اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید صدور پروانه ویژه شکار توسط اداره کل حفاظت صدور پروانه عادی شکار و پروانه صید توسط استان

راهنما

1397/11/24 چهارشنبه

**************************************************
تاریخ به روزرسانی :  1403/6/31
**************************************************

پخش فیلم آموزشی راهنمای خدمت




 

1) ورود به سامانه از طریق آدرس ذیل:
https://iranemp.ir
2) جهت ورود به سامانه می بایست نسبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری مطابق با فایل آموزش ثبت نام در سامانه اقدام نمایید.



3) پس از ثبت نام مراحل تایید و فعال سازی شماره همراه و ایمیل خود را انجام دهید  تا حساب کاربری شما فعال گردد. 



4) سپس می توانید با حساب کاربری  و رمز عبور خود وارد شوید و اطلاعات خود را در فرم مورد نظر وارد نمایید 
به عنوان نمونه چند مورد از فرم ها به شکل زیر می باشند.اطلاعات را در فرم ها وارد نمایید و کلید ثبت را بزنید .










5) پس از تکمیل تمامی صفحات فرم باید ثبت نهایی را کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود.

برای مشاهده راهنمای کل خدمات اینجا را کلیک نمایید .خدمت مورد نظر را جستجو و سپس روی مشاهده کلیک نمایید.


 

پرسشهای متداول

نمودار مراحل کار چگونه است؟
  • 1402/11/29 یکشنبه
    نمودار مراحل کار چگونه است؟
4- در حال حاضر برای دریافت پروانه های شکار و صید به کجا باید مراجعه کرد؟
3- تفاوت پروانه های ویژه و عادی شکار چهارپا چیست؟
  • 1397/11/29 دوشنبه
    3- تفاوت پروانه های ویژه و عادی شکار چهارپا چیست؟
2- آیا با دریافت پروانه عادی صید ماهی با قلاب می توان نسبت به صید ماهی در رودخانه های استان های شمالی اقدام کرد؟
 1- آیا شکار یا صید کلیه گونه های جانوری نیاز به اخذ پروانه از سازمان حفاظت محیط زیست دازد؟
بيشتر

شناسنامه

اطلاعات تماس

1397/11/24 چهارشنبه
https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/نظارت-بر-عملکرد    تاریخ بروزرسانی 1403/7/30

پاسخ گویی خدمت
مسئول پاسخگویی  آقای حسینی-خانم صفایی ستاد -کارشناس استان
ساعات کاری  طبق ساعات اداری ادارات کل و ستاد
تلفن تماس
 تلفن گویا : 42781000
42781801 ستاد-کارشناس استان
پست الکترونیکی mehdihoseini135311@gmail.com
آدرس مراجعه حضوری  سازمان حفاظت محیط زیست پارک طبیعت پردیسان- معاونت محیط زیست طبیعی- 

نظرسنجی و مشارکت

1399/1/19 سه‌شنبه


پیگیری

بیانیه توافق خدمت

1398/4/2 یکشنبه
توافقنامه سطح خدمت " صدور پروانه شکار وصید "

•  مقدمه


خدمت صدور مجوز صدور مجوز شکار و صید با شناسه
14041129000 و شناسه زیر خدمت 13021129111 به صورت  G2B ، G2C می باشد و  روند خدمت به صورت زیر می باشد :

•  هدف
• هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که با ورود کاربر به سامانه پس از ثبت نام و الصاق مدارک  پروانه شکار و صید صادر می گردد.


  •  مسئولیت‌

 قوانین و مقرراتی را که به سازمان حفاظت محیط زیست اجازه می‌دهد این خدمت را ارائه کند، در سایت دفترحفاظت ومذیریت حیات وحش بخش دستورالعمل ها اعلام شده است و از طریق منوی بالا معاونت محیط طبیعی قابل دسترسی می باشد.
متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.


  •  تعهدات متقابل خدمت‌گیرنده و دستگاه اجرایی


متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه / دفتر پیشخوان به این دستگاه ارائه نماید.

موارد مربوط به فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت "جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می شود.


• 
هزینه‌ها و پرداخت‌ها

بر اساس دستورالعمل متفاوت است-دستورالعمل ها در سایت دفتر مربوطه اعلام گشته است.

• 
دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‌کند.
این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ 29 /12/ 1403]]  اعتبار دارد.


 

ورود به خدمت

1397/11/24 چهارشنبه
شعار سال 1403 "سال جهش تولید با مشارکت مردم "