معرفی

1402/2/17 یکشنبه
https://www.doe.ir/Portal/home/?892744/نمونه-بردری

**************************************************
تاریخ به روزرسانی :  1403/6/31

**************************************************

معرفی خدمت

نام خدمت کلان  نظارت بر عملکرد زیست محیطی
شناسه خدمت کلان 14042542000
عنوان زیر خدمت صدور تاییدیه زیست محیطی شماره گذاری خودرو
شناسه زیرخدمت 14032542108
نوع خدمت G2B،G2G،G2C
توضیحات خدمت گزارشات آزمون آلایندگی، گزارش فنی محصول، پیوست فنی مشخصات محصول، گواهینامه های بین المللی، درخواست رسمی متقاضی
نحوه ی ارائه ی خدمت الکترونیکی-غیر حضوری
آدرس اینترنتی خدمت https://iranemp.ir
واجدین شرایط درخواست خدمت
مدارک لازم برای درخواست خدمت گزارشات آزمون آلایندگی، گزارش فنی محصول، پیوست فنی مشخصات محصول، گواهینامه های بین المللی، درخواست رسمی متقاضی
محل مراجعه برای درخواست خدمت
ساعات کاری ارائه خدمت تمام روزهای کاری
متوسط مدت زمان ارائه خدمت یک هفته
هزینه ارائه خدمت بر اساس دستورالعمل متفاوت است.
استعلامات درون سازمانی و برون سازمانی بسته به نوع درخواست ازادارات کل و سایر  ارگان ها 
روند اجرای فرآیند ارسال درخواست تقاضای رسمی با شرح جزئیات به نام مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم
مراجعه به شرکت های بازرسی مورد تأیید سازمان و اعلام شده در وبسایت رسمی و تکمیل مدارک مورد نیاز
ارسال تأییدیه شرکت بازرسی به سازمان
بررسی مدارک و مستناد ارسالی
صدور مجوز شماره گذاری در صورت تأیید مدارک

راهنما

1402/11/30 دوشنبه

**************************************************
تاریخ به روزرسانی :  1403/6/31
**************************************************

پخش فیلم آموزشی راهنمای خدمت


 



1) ورود به سامانه از طریق آدرس ذیل:
https://iranemp.ir
2) جهت ورود به سامانه می بایست نسبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری مطابق با فایل آموزش ثبت نام در سامانه اقدام نمایید.



3) پس از ثبت نام مراحل تایید و فعال سازی شماره همراه و ایمیل خود را انجام دهید  تا حساب کاربری شما فعال گردد. 



4) سپس می توانید با حساب کاربری  و رمز عبور خود وارد شوید و اطلاعات خود را در فرم مورد نظر وارد نمایید 
به عنوان نمونه چند مورد از فرم ها به شکل زیر می باشند.اطلاعات را در فرم ها وارد نمایید و کلید ثبت را بزنید .










5) پس از تکمیل تمامی صفحات فرم باید ثبت نهایی را کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود.

برای مشاهده راهنمای کل خدمات اینجا را کلیک نمایید .خدمت مورد نظر را جستجو و سپس روی مشاهده کلیک نمایید.



 

پرسشهای متداول

هزینه لازم برای درخواست خدمت چقدر می باشد؟
آیا درخواست این خدمت مراجعه ی حضوری نیاز دارد؟
فرایند انجام خدمت چگونه ایت؟
  • 1402/4/20 سه‌شنبه
    فرایند انجام خدمت چگونه ایت؟
مدت زمان لازم برای ارایه خدمت زمان چقدر است؟
مدارک لازم برای درخواست خدمت چیست؟
بيشتر

اطلاعات تماس

1402/4/24 شنبه
  تاریخ بروزرسانی 1403/7/30
 

پاسخ گویی خدمت

مسئول پاسخگویی

 آقای مرزبان کارشناس ستاد-کارشناس استان

ساعات کاری

8 الی 16 شنبه تا چهارشنبه

تلفن تماس


 
 تلفن گویا : 42781000

42781541 ستاد-کارشناس استان

پست الکترونیکی

      marzban@doe.ir

آدرس مراجعه حضوری

تهران- غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم- بین شیخ فضل الله و یادگار امام پارک طبیعت پردیسان- معاونت محیط زیست انسانی- دفترارزیابی اثرات زیست محیطی


 

نظرسنجی و مشارکت

1402/4/20 سه‌شنبه


پیگیری

بیانیه توافق خدمت

1402/4/20 سه‌شنبه
 
توافقنامه سطح خدمت " صدور تاییدیه زیست محیطی شماره گذاری خودرو"

•  مقدمه


خدمت صدور تاییدیه زیست محیطی شماره گذاری خودرو با شناسه 14042542000 و شناسه زیر خدمت 14032542108 به صورت  G2B ، G2G می باشد و  روند خدمت به صورت زیر می باشد :

بررسی مدارک و مستندات اعلام نتیجه به متقاضی
بررسی اولیه بررسی مدارک در کارگروه و در صورت موافقت  سپس اعلام به اداره کل استان و متقاضی
در صورت موافقت کلیه قسمت ها صدور مجوز

.
•  هدف
• هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست، کیفیت تاییدیه زیست محیطی شماره گذاری خودرو مورد توافق قرار گیرد.


•  مسئولیت‌

 قوانین و مقرراتی را که به سازمان حفاظت محیط زیست اجازه می‌دهد این خدمت را ارائه کند، مصوبه شماره 157 مورخ 31 / 1 / 1377 شورای عالی حفاظت محیط زیست می باشد. 
• متقاضی دریافت این تاییدیه مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه به این دستگاه ارائه نماید.

 
•  تعهدات متقابل خدمت‌گیرنده و دستگاه اجرایی


متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه/ دفتر پیشخوان/ حضوری به این دستگاه ارائه نماید.
موارد مربوط به فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت" جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه بخش میز خدمت  در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر شده است. 


•  هزینه‌ها و پرداخت‌ها

 بر اساس دستورالعمل متفاوت است

•  دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‌کند.
• این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ 29 /12/ 1401]  اعتبار دارد.
• این توافقنامه سطح خدمت حداکثر تا دو سال اعتبار دارد. (برای خدمات G2G)
• بعد از پایان دو سال، یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.


•  خاتمه توافقنامه

این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ 29 /12/ 1401]  اعتبار دارد.
بعد از پایان دو سال، یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد





 
 

ورود به خدمت

1402/4/20 سه‌شنبه